- Olet täällä: Etusivu »
Asiakaskokemuksia
Tälle sivulle on koottu asiakkaidemme kokemuksia tuotteistamme ja palveluistamme. Palautteet julkaistaan nimettömänä toimintamme luottamuksellisuuden vuoksi.
Asiakaskokemuksia tuotteistamme
"Ystäväni perhe kohtasi käsittämättömän surun, kun heidän lemmikki menehtyi tapaturmaisesti. Siihen ei oikein kenelläkään sanat riittänyt, ei vain tiennyt mitä tehdä. Surunan kautta lähetetty muistaminen oli perheelle arvostettu osanotto, heidän surunsa lemmikin vuoksi oli huomiotu”
"Kun työkaverini menetti koiransa, halusin ottaa osaa häneen suruunsa jollakin konkreettisella tavalla. Kortti ja kynttilä oli kaunis ja sopiva tapa. Ne pystyi myös lähettämään hänelle suoraan kotiin.”
"Kun et enää näe rakkaan eläinystävän katsetta, tiedät ettei sanat riitä kantamaan mitään osaa toisen surusta. Onneksi muistin tämän pienen eleen, kortin ja kynttilän. Se oli konkreettinen tapa osoittaa syvää kaipuuta ja kipua mitä ystävänsä menettänyt kokee. Kiitos, kun tällainen palvelu: saa konkreettisesti ottaa osaa suruun ♡”
"Minulle tuli heti itku, kun näin kuvan missä toinen karhu on toisen tukena. Halusin kuvan heti itselleni, se muistuttaa minua rakkaista edesmenneistä eläimistäni ja tuo lohtua. Olen aloittanut jo surutyön nykyisen koirani kohdalla. Se tulee olemaan kova paikka, mutta tiedän että saan tarvittaessa apua ystäviltä ja eläindoulapalvelusta. ”
Asiakaskokemuksia eläindoulapalvelusta ja suruvalmennuksesta
"Sain tapaamisistamme lohtua ja turvaa olla kovin kipeän suruni kanssa. Kohtasin avoimen sydämen, joka aidosti halusi kuulla ja todistaa omaa ainutkertaista tarinaani edesmenneen ystäväni kanssa. Luotin Piaan heti ja hänelle oli helppo puhua. Hän aidosti välittää.”
“Pialla on todella ihana levollinen, lämmin ja maadoittava läsnäolo. Tämän lisäksi hänen kokemuksensa eläinlääkärimaailmasta toi myös konkreettisia neuvoja ja uusia näkökulmia. Suosittelen Piaa lämpimästi.”
"Tapaaminen alkuun jännitti, mutta rauhallisuutesi ja ymmärryksesi sekä lohdutus auttoivat ja jännitys purkaantui. Kiitos siitä! Tilanne oli turvallinen ja tulin kuulluksi. Sain rohkeutta mahdolliseen uuteen koiranpennun hankintaan."
"Voin todella suositella lämmöllä Piaa. Hänen kanssaan käydyt keskustelut rakkaan koirani äkillisen kuoleman jälkeen antoivat suurta lohtua ja voimaa. Sain purkaa keskusteluissa ikävääni ja järkytystä, muistella ja ymmärtää myös elämänkulkua, joka ei aina ole niin ruusuilla tanssimista.”
“Nuoren koiran äkillinen sairastuminen ja kuolema oli minulle niin raskas asia ja koin kyllä Pian kanssa keskustelut todella sympaattisiksi ja hänestä huokuu aito ymmärtäminen ja empatia. Eläindoulana Pia tekee todella merkityksellistä työtä."
"Suuren surun kohdalla on tarpeen kohdata lämmin vahvasti aiheeseen sitoutunut ihminen, jolla on kuulevat korvat, näkevät silmät ja sydän paikallaan. Juuri tätä kaikkea edustaa eläindoula, juuri sopivissa määrin, sen mukaan mitä tarve on.”
Asioiden käsittely on vaikeaa ja omat ajatukset lähtevät kiertämään kehää, jolloin ulkopuolinen saa tuotua mukaan erilaisia näkökulmia, uusia ajatuksia, konkreettisia ehdotuksiakin surun käsittelyyn ja tuettua hyvin palan kerrallaan eteenpäin. Sain voimaa selviytymiseen ja surusta nousee vähitellen kauniit muistot matkaan mukaan!"
“Pia osaa ihanasti kohdata ja luoda turvallisen tilan surua käsitellessä sekä kohdata surun. Minulle tuli kuultu ja kohdattu olo tapaamistemme aikana ja tapaamisten rakenne oli niin tehokas, että jo ensimmäisen tapaamisen jälkeen pystyin päästämään suuresta surusta irti ja keskittymään muistelemaan onnellisia muistoja eläinystäväni kanssa ♡"
“Pia on juuri oikea ihminen tähän hommaan ja asiakkuus oli juuri se mitä tarvitsin surusta ylipääsemiseen.”
”Kun ensimmäinen tapaaminen oli sovittu, en tuntenut mitään jännitystä tai pelkoa puhelintapaamisen vuoksi, päinvastoin olin helpottunut/onnellinen. Saamani kysymykset etukäteen auttoivat rakentamaan keskustelun runkoa.”
“Pialla on todellinen kyky toimia surutyötä tekevän kanssa ♡”
